Cégünkről

Január végi aktualitások

2018.01.26.

Hulladékból miből, mennyit, mennyiért, hová és mikor?
A fenti kérdésekre megtalálható a válasz az alábbi linkre kattintva.

Hulladékot hová?
*****
Karácsonyfák elszállítása

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Társaságunk a közterületeken elhelyezett „karácsonyfákat” február végéig, minden héten a csütörtöki és pénteki napokon elszállítja! Arra kérünk mindenkit, hogy a fákat lehetőleg, a könnyebb rakodás érdekében az utak mentén helyezzék el úgy, hogy azok balesetveszélyt ne jelentsenek a környezetükre. A fák komposztálása miatt a karácsonyfákon lévő csillagszóró, szaloncukor, és egyéb díszmaradványokat szíveskedjenek eltávolítani, hogy azok a komposztálás során az eszközeinkben kárt ne okozzanak!

*****
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Kaszaper településen – 2018. január 1. napjától – a víziközmű-szolgálatást az Alföldvíz ZRt. látja el.

Amennyiben a 2017. december 31-ig terjedő fogyasztási időszakra kiállított számlákkal kapcsolatos kérdése merül fel, kérjük továbbra is ügyfélszolgálati irodánk munkatársait keresse a 66/362-377-es telefonon vagy az ugyfelszolgalat@gyulaikozuzem.hu címen.

*****

A téli, hideg időszakban többször előfordul, hogy kukákban elhelyezett zöldhulladék a magas nedvességtartalom miatt az ürítési napra a gyűjtőedényzetbe belefagy. A gyűjtőedényzetbe belefagyott zöldhulladékot Társaságunk munkatársai nem tudják kiüríteni, ezért kérjük a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ürítésre közterületre kihelyezett gyűjtőedényzetben a zöldhulladékot átmozgatni, azt ürítésre alkalmas állapotba hozni szíveskedjenek!

*****
Jönnek a fagyos, téli napok

A fagyveszélyes helyeken (családi házak, nyaralók, kiskertek, stb.) lévő vizes rendszerek időben történő fagyok elleni bevédése indokolt és szükséges ebben az időszakban. Novemberben már beköszöntenek a reggeli mínuszok. Legegyszerűbb módja a kerti csapok, vizes rendszerek téli védelmének, ha az úgynevezett fagycsapot elzárjuk, és a csapokat megnyitjuk. Ezáltal a szerelvényben valamint a csapszárban lévő víz a fagycsapig leürül, és a kerti csapunk, vizes rendszerünk védetté válik a téli hidegek ellen. A fagycsapok fontos pontjai hálózatunknak. Rendszeresen ellenőrizni kell a működését. Őszi záráskor, ügyeljünk rá, hogy a csapszárat ütközésig fordítsuk el, mert ellenkező esetben szivárgás léphet fel. A fagycsap helyes működését ellenőrizhetjük a vízóra csillagkerekének megfigyelésével. A szivárgó fagycsap esetében is forog a csillagkerék! Az időben elvégzett fagy elleni védelem sok bosszúságtól, és bizonyos esetekben jelentős mennyiségű feleslegesen kifizetett pénztől óv meg bennünket. Az elmulasztott fagy elleni védelem következménye a megrongálódott, használhatatlanná vált vízóra, valamint az elfagyott rendszeren keresztül feleslegesen elfolyt nagy mennyiségű ivóvíz. A fagyás okozta vízelfolyások miatti vízfogyasztást, illetve a fagyás miatt megrongálódott vízóra cseréjének költségét minden esetben a fogyasztóknak kell állni. A vízmérőakna tisztán tartása, a vízmérő sértetlen megőrzése, védelme a vonatkozó jogszabályok szerint a fogyasztó kötelessége és felelőssége. Gondoljuk végig a tél eleji teendőinket. Sokszor kis odafigyeléssel, vagy minimális munkával megelőzhetjük az elfagyásokat. A vízmérő fagy elleni védelme, az akna takarásával, esetleg hőszigetelésével oldható meg. Ellenőrizzük, hogy a vízmérő akna fedlapja jól zárjon, és ha kell a vízmérőóra legyen betakarva, hőszigetelve. A vízórák fagy elleni védelméről, a régi kialakítású mérőhelyek esetében, és a nem szabványos elhelyezésük esetén kell gondoskodni. Sok esetben elegendő a mérőhely fölé lombcsomót felhalmozni, vagy több rétegben papírtakarást kialakítani. De előfordulhat, hogy komolyabb védelemre van szükség. Ezekben az esetekben az aknák oldalának, és tetejének a szigeteléséről is gondoskodnunk kell. Hőszigetelésre kiválóan alkalmasak az otthon már nem használatos ruhadarabok, pokrócok, vagy újságpapírral történő takarás. A fagy elleni védelem ellenére javasoljuk a vízmérőóra rendszeres ellenőrzését. A hivatalos leolvasások közötti időszakban történt, időszakos ellenőrzésekkel a belső, mért vezetéki hálózat meghibásodásait így rövid idő alatt ki lehet szűrni. A pontos leolvasás elengedhetetlen feltétele, hogy a vízmérő olvasható állapotban-, a vízmérő akna pedig tiszta, vízmentes legyen. A legegyszerűbben úgy tudjuk megállapítani, hogy van-e vízfolyás, hogy elzárunk minden vízvételi helyet, vízcsapot és megfigyeljük a vízmérőt. Ha nem észlelünk mozgást a mérőben (legalább 1 percig figyeljük), vagyis a "kis fekete csillagkerék" nem forog, akkor az azt jelenti, hogy nincs probléma a vízhálózatunkban. (Kisebb hálózati nyomásingadozás miatt, a keréknek billegő mozgása lehet.). Ha folyamatosan forog a csillagkerék, akkor lyukadás, vagy törés van a csőrendszerben. Amennyiben a vízfolyás gyanúja felmerül, értesíteni kell a Társaságunk ügyfélszolgálati irodáját, majd szakember segítségével kell megkeresni a hibát. A lakatlan ingatlanoknál javasoljuk a mérőóra utáni főcsap elzárását is.


*****

Tájékoztatás

Tájékoztatjuk Tisztelt szerződéses partnereinket, hogy az ingatlanokon keletkezett lomhulladékot a Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. a Hulladékátrakó állomásán (Kígyósi út) minden héten pénteki napon, nyitva tartási idő alatt térítésmentesen átveszi. Partnereink a lomhulladékot frakciókra bontva (különösen: elektronikai hulladékok és elektromos berendezések, fa tartalmú bútorok és tárgyak, műanyagból készült bútorok és tárgyak, csomagolási hulladékok, textil, fém hulladékok) helyezhetik el.

*****
Tisztelt Ingatlanhasználó!

Felhívjuk T. Ingatlanhasználó figyelmét, hogy a - hulladékgazdálkodási közszolgáltatás végzésének feltételeiről szóló 385/2014. (XII. 31) Korm. rendelet 4§ (2) értelmében -
a papír, üveg, műanyag hulladékot a vegyes hulladéktól elkülönítetten kell gyűjteni.
A Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. az így elkülönítetten gyűjtött hulladékot házhoz menő hulladékgyűjtés keretében szállítja el, a szolgáltatás igénybevételéhez díjmentesen, ingatlanonként egy darab 240 literes sárga szelektív hulladékgyűjtő edényzetet biztosít.

Az edényzetek a Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. Hicu telepi út 3/A szám alatti telephelyén vehetők át hétfőtől péntekig: 10:00-14:00 óra között.

Az edényzetek átvételéhez kérjük hozza magával személyi igazolványát és lakcímkártyáját. Azon ügyfeleink esetében, akik nem tudják megoldani a telephelyen történő edényzet átvételét, Társaságunk lehetőséget biztosít az edényzet kiszállítására, melyet Ügyfeleink az Ügyfélszolgálatunkon kérhetik időpont egyeztetéssel.
A házhoz menő szelektív hulladékgyűjtést továbbra is havonta egy alkalommal – INGYENESEN - vehetik igénybe az ingatlanhasználók. Az edényt ürítési napon reggel 6:00 óráig a közterületen, a hulladékgyűjtő edény járatszerű ürítése céljából ki kell helyezni!
Az időpontok a www.gyulaikozuzem.hu honlapon a Hulladékgazdálkodás/Szelektív hulladékgyűjtés/Tájékoztató házhoz menő szelektív hulladékgyűjtésről menüpont alatt is megtekinthetők!
A társasházi övezetben a szelektív gyűjtés a szelektív szigeteken valósul meg a szükséges járatgyakoriság mellett.
A 240 literes sárga szelektív hulladékgyűjtő edényekbe műanyag és fém-csomagolási hulladék, valamint papír hulladék helyezhető el:
- Műanyag csomagolási hulladék:
ásványvizes és üdítős PET palack, műanyag fólia, italos és vegyszeres műanyag flakonok, műanyag zacskók és fóliák, tejfölös és joghurtos poharak, PP és HDPE jelzésű kozmetikai szeres flakonok. Kérjük, hogy a poharak, flakonok és palackok elöblítve kerüljenek a gyűjtőedénybe.
- Fém-csomagolási hulladékok:
fém italos dobozok, konzerves dobozok, alufólia, fém zárókupak.
- Papír hulladék:
kartonpapír, italos doboz, papír alapú újságok, kiadványok és csomagolóanyagok

A szelektív edényekbe üveg-csomagolási hulladék nem tehető!

Az üveg-csomagolási hulladék továbbra is a hulladékgyűjtő szigeteken helyezhető el.
Amennyiben a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással, a gyűjtőedények átvételével kapcsolatosan kérdése van ügyfélszolgálatunk ügyfélfogadási időben készséggel áll rendelkezésére (5700 Gyula, Szent László utca 16. Tel: 66/362-377).

Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft.

Szállítási időpontok és utca listák
********
A Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. bérbe vehető ingatlanok:
Gyula, Kossuth Lajos u. 6. sz. alatti 22 m2 alapterületű helyisége (2017. november 1-től),
Gyula, Szent István út 28. sz. alatti 25 m2 alapterületű helyisége,
Gyula Vértanúk útja „Pavilon” 8 m2 alapterületű helyisége,
A helyiségek bérbevételével kapcsolatos bővebb tájékoztatást a
Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. (Gyula, Szent László u. 16.)
Vagyonkezelés irodájában vagy a 66/521-203 telefonszámon.

» Tovább
Akadálymentes verzió bekapcsolása

HIBABEJELENTÉS:

06-66/362-377

 

INGYENESEN HÍVHATÓ MÉRŐÁLLÁS BEJELENTŐ VONAL:
06-80/922-035

 

 

 

 

 

rss

© 2014 Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft.        Általános információk        Email küldés        Mérőállás bejelentés        Igazolások kérése       Letölthető nyomtatványok

EXP

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ.
A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Engedélyezem